کبیر
درباره وبلاگ

بيا به آفتابي نهج‏البلاغه برگرديم چرا نهج‏البلاغه را جدي نمي‏گيريم؟ مولا ويلا نداشت معاويه کاخ سبز داشت پيامبر به شکمش سنگ مي‏بست امام سيب‏زميني مي‏خورد البته به شما توهين نشود اسلام را بهانه کرده اند
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شاهزاده پارسی و آدرس aftabkt.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 46
بازدید کل : 6174
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1


شاهزاده پارسی
السلام علیک یا امام منتظری
یک شنبه 29 آبان 1398برچسب:, :: 14:34 ::  نويسنده : اریایی        

دریغا که ان مهربان رفته است  تو گویی که جان جهان رفته است  /دریغا که از باغ گلهای سرخ  به سوی خدا باغبان رفته است  /مرا طاقت هجر او نیست  نیست   تو گویی که تاب و توان رفته است  /به مهمانی سینه سرخان عشق  کنون عارف عاشقان رفته است  /چمنزار دل مثل دیروز نیست   که امروز سرو چمان رفته است  /بگو عاشقان خاک بر سر کنید   که ان پیر ازادی ز اشیان رفته است  /   تقدیم به روح ملکوتی امام منتظری  /باغ خسته بود  مثل چهره شکسته پدر بزرگ  غنچه رنگ و بو نداشت  /بلبلی روی شاخه درخت باغ ما  بیصدا  نشسته بود  اسمان زمین  دشت کوه  هر چه هر کجا بود خسته بود  مادرم توی چادر سیاه  مثل ابر می گریست  و پدر چشمه ای میان چشم خویش داشت  توی کوچه دسته دسته عاشقان  مثل ابر نوبهار  می گریستند و سینه می زدند  توی دشت لاله ها  خسته سر بسوی خاک داشتند  سینه ای چاک چاک داشتند  زخم روی زخم بود درد روی درد  دورتر خاک سینه باز کرده بود  قامت بلند افتاب را  مینا ج  عضو جنبش دانشجویی سوسیالیستهای انقلابی  به یاد نور خدا  ابرمرد تاریخ  منتظری کبیر  /   لبیک یا منتظری     باز سوم محرم می اید و ایران غرق در  عزا و ماتم شد  السلام علیک یا امام منتظری خوشا بحالت که در بهترین ماه خدا سفر کردی تو همانند مولایت حسین بن علی غریب و مظلوم بودی و مردم زمانه تو را نشناختند روحت شاد



نظرات شما عزیزان:

سارا اعظم نژاد
ساعت13:27---14 فروردين 1392
بسم الله الرحمن الرحیم

آقای احمدی نژاد ، بگم؟؟

که اهل آرادان در نزدیکی گرمسار استان سمنان هستی؟ بگم که روستای آرادان محل تولد پدریت رو از یک روستای کوچک تبدیل به یک شهرستان کردی ؟ بگم که سمنان رتبه ی اول بهایی گری را در ایران داره؟ بگم که سمنان رو آباد کردی؟ بگم که اومدی به عرض سه سال گذشته اومدی دانشگاه دولتیش رو از یک دانشکده ی فنی دسته ی چهار و پنج تبدیل به یک دانشگاه دسته ی دو کردی؟بگم براش شهرک دانشگاهی پیشرفته طراحی کردی، دانشگاه علوم پزشکی زدی ، دانشگاه آزاد زدی و تمام اساتید برتر را با کدامین بودجه ی نا کجا آباد به سمنان آوردی تا تدریس کنند؟ بگم اومدی با ترفند مسکن مهر ، سمنان با سی هزار جمعیت رو تبدیل به یک شهر دسته اول کردی؟ بگم اومدی آب رودخانه ی زاینده رود و به بهانه ی استان یزد بستی و سریع یه قرارداد با سپاه خاتم الانبیا بستی تا با چندین هزار میلیارد تومان آب شیرین خزر رو بیارند به شهر سمنان و این شهر رو آبادش کنند؟ بگم که برای اینکه این موضوع رو لاپوشانی کنی ، دستور دادی خط انتقال آب یزد رو در یکی از روستا ها خراب کنند تا بتونی ذوب آهن اصفهان رو هم به هم بزنی؟

بگذریم تو آدم خوب قصه ای ....

تو فرشته ی نجات ایران زمینی ....

تو دسته ی گلی

اما من می خوام بازم بگم!

بگم که به عرض سه سال برای سمنان یک ورزشگاه بزرگ زدی که هزینه ی اجراییش در حدود چند صد میلیارد تومان محسوب می شه؟ بگم که برای سمنان چندین شهرک مسکن مهر زدی که همگی بر اساس آخرین متود روز ساخته شده و حتی بعضی هاش سند نداره؟ بگم که اختلافت با وزیر اطلاعات چند سال قبل مال این بود که حاضر نشد تشکیلات پایه ای و آموزشی را به شهر سمنان منتقل کنه؟ بگم که وزارت اطلاعات رو به سمنان منتقل کردی؟ بگم که اینقدر سیاست مدارانه ظرفیت ها و رشته ها رو بدون پایه به این شهر منتقل کردی که این شهر با حضور دانشجو فحشا گرفته؟ بگم که توی سمنان چندین دانشگاه غیر انتفاعی و انتفاعی رو راه اندازی کردی و ظرفیت های دانشگاه رو افزایش دادی ؟ بگم که فقط بودجه ی حمل و نقل این شهر رو به خاطر جذب دانشجو پانزده میلیارد تومان ثبت کردی؟ بگم که شما دسته ی گلی؟ بگم که اینقدر مردمی و نازی که همه دوستت دارند؟ بگم که اومدی برای گرمسار دانشگاه دولتی راه انداختی؟ بگم که برای بخش سازندگی سپاه سمنان اونقدر بودجه در نظر گرفتی و پروژه تعریف کردی که الان کسی یارای مقابله با این سیستم رو نداره؟ بگم که اومدی توی یه شهر کوچک رو تبدیل به یک شهر بزرگ کردی تا بتونی سیستم بهاییت رو تقویت کنی؟ بگم که اینقدر بی احتیاط این کار رو کردی که داداشت آقا داوود گل رو هم صداشو در آوردی؟ بگم که برای قدرتمند کردن تشکیلات و تبلیغات بهاییت اومدی سمنان رو دانشگاه کردی؟ بگم که توی این شهر موارد فحشای دانشجویی به اندازه ای افزایش یافت که گاهی برای تبلیغ امر به معروف از گارد ویژه برای مدیریت ظاهر شهر استفاده کردی؟ بگم که اگه کسی اومد توی این شهر اینقدر این کارت واضح که تمام بافت اصلی شهر نو است و تازه که همه آن را با شهری تازه ساخت اشتباه می گیرند؟ ؟ بگم که ظلم کردی و یک مجموعه ی ورزشی برای بسیج زدی که به عرض سه سال ورزش های نوین و روز رو توی این شهر وارد کردی؟ آقای احمدی نژاد بگم؟ بگم؟ بگم که با مردم چه کردی؟ بگم که قدرت خرید خانواده ها رو صد و پنجاه هزار تومان کم کردی؟ بگم ؟ بگم که اومدی فشار مالیاتی رو کم کردی ؟ بگم که برای مهدی شهری که اسم قبل از انقلابش سنگسر بود و همه بهایی بودند چه کردی؟ بگم گه چطور بهاییت و بهاییان را وارد سیستم اطلاعات کشور کردی؟ بگم که این همه رسوایی مالی همه زیر سر جنابعالی و باند اختصاصیتون بود؟ بگم که چطور می خوای رحیم مشایی را با تقلب و دروغ ریاست جمهور ایران کنی و خودت بشی معاون اولش؟ بگم که چطور مشایی با کمک گرفتن از مرتاض و جن گیر و فال گیر و شیطان رانده شده ، سرزمین امام زمان علیه السلام را آلوده کرد؟ آقای احمدی نژاد بازم بگم؟

اقای احمدی نژاد چطور تونستی؟ چطور شد که در زمان شما آلوده ترین مفسده های اقتصادی ایران را فرا گرفت؟ چطور شد که در زمان شما ، میراث فرهنگ و تاریخ ما به دست یک فاسد افتاد و میراث کشور ما را غارت کرد؟ چطور شد که ستون های تخت جمشید را با چندین تن وزن از طریق امارات متحده فروخته شد ، جا به جا شد و هیچ دولتمردی متوجه نشد؟ چطور شد که در زمان شما ، رحیم مشایی و شما ، با ورود به اطلاعات ایران سیستم اقتصادی را به سپاه واگذار کردید و مردم عادی را تحت سلطه گرفتید اما کسی چیزی نگفتید؟ راستی این چیز ها را امام زمان به شما یاد داد، یا ابلیس در لالایی های شبانه آن را در گوش شما زمزمه کرد؟

چه کسی به شما یاد داد تا تصویر زن یک سیاستمدار در جلوی تلویزیون به همه ی ملت نشان دهید و وی را بی ناموس قلمداد کنید؟ بگذریم شما سفیر حق هستید؟ زمینه ساز حکومت امام حق ، باور کنید امام ما از آنچه بر روی زمین به اسمش انجام دادی شرمسار است و البته تمام این ها زمینه سازی برای ورود سرورتان ابلیس به دنیای مادی و تشکیل حکومتش بود که باید بگویم تا خونی در بدن دارم و داریم ، تلاش می کنیم تا با دشمن قسم خورده ی خود به قیام برخیزیم.

آقای احمدی نژاد درست است که فاسدی به روی زمین به رشوه خواری بر خواسته بود ، اما کار شما که آبروی وی و خانواده اش را در صحن مجلسی بردی دست کمی از خواسته ی او نداشت! آقای احمدی نژاد ، دنیای عجیبی است ... روز هایی را میبینم که سرنگون می شوی و چه سخت ، قلم ها سرنگون می کنند.

آقای احمدی نژاد چقدر عجیب شهر سمنانت را آباد کردی، سنت های زشت را رواج دادی ، خانواده ها را از هم گسستی ، ظلم کردی. نظامی گری را رواج دادی ، جنگ ساختی ، دولت کانادا را از سرزمین ما راندی، یک کومونیسم ظالم حاکم بر کره ی شمالی را برادر ما خواندی ، از محاکمه ی قضایی دوستان و خویشانت جلوگیری کردی ، از اداره ی اطلاعات سوء استفاده کردی ، رحیم مشایی را سرور کردی ، جنگ شیعه و سنی به راه انداختی ، ارتش سایبر راه انداختی ، فیلترینگ اینترنت راه انداختی ، حمله های سایبری راه انداختی ، سنت دعوت به اسلام با نرمی را تبدیل به سختی و خشن بودن تمام عیار کردی ، دروغ گفتی ، امر به معروف و نهی از منکر را از سازمانی درست ، تبدیل به پوچی خالص کردی ، نا به کاران را وارد سیستم حکومتی کردی، رشوه گرفتی ، بانک های دروغین زیاد شد ، پول ایران بی ارزش شد ، قیمت دلار افزایش یافت ، تحصیل ایرانیان در خارج از کشور سخت شد ، نفت ایران تحریم شد ، بانک های ایران تحریم شد ، مبادلات با ایران تحریم شد ، عزت و شرف مردم من را به جای اینکه افزایش دهی ؛ تبدیل به بدترین مردمان روی زمین کردی ، ارزش و فرهنگ مردمان من را زیر پا گذاشتی ، آموزش را سخت کردی ، دانش
پاسخ:شما یک مزدور حقوق بگیر از نوچه های قالیباف رفسنجانی هستی متاسفانه بی انصافی کردی جای خدا نشستی بالاخره تاریکی تموم میشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: