اصل
درباره وبلاگ

بيا به آفتابي نهج‏البلاغه برگرديم چرا نهج‏البلاغه را جدي نمي‏گيريم؟ مولا ويلا نداشت معاويه کاخ سبز داشت پيامبر به شکمش سنگ مي‏بست امام سيب‏زميني مي‏خورد البته به شما توهين نشود اسلام را بهانه کرده اند
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شاهزاده پارسی و آدرس aftabkt.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 48
بازدید کل : 6176
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1


شاهزاده پارسی
السلام علیک یا امام منتظری
چهار شنبه 1 تير 1398برچسب:, :: 18:45 ::  نويسنده : اریایی        

جن گیرها و رمال ها را چه کسانی به دولت احمدی نژاد منتسب کردند/11

 

کم کم اقتدارگرایان احساس می‌کنند خودشان مورد سوء ظن و تمسخر مردم قرار گرفته‌اند و کمتر کسی دروغ‌های آنها را باور می‌کند، به همین جهت با فرار به جلو، عملیات روانی را که خود فاز جدید آن را از دوسال پیش شروع کرده‌اند به اسفندیار رحیم مشایی و همکارانش در دولت نسبت می‌دهند!


 

 
 اقتداگرایان امثال مصباح یزدی می گویند
 
«بشقاب خالی امام زمان»، «صندلی خالی امام زمان»، «سجاده خالی امام زمان»، «آسفالت راه ظهور(اتوبان قم -جمکران)»، «هاله نور»، و...، همه اینها مقدماتی برای تخریب آقای احمدی نژاد بود که جرقه های اولیه آن در زمان مدیریت دکتر احمدی نژاد بر شهرداری تهران زده شد و حکایت از تهیه و تولید دنباله دارترین سریال سیاسی تاریخ انقلاب اسلامی ایران دارد، سریالی که تهیه کنندگان و کارگردانان آن، جریان اقتدارگرا و دو سوژه اصلی آن آقایان احمدی نژاد و مشایی هستند.

 

پرده یازدهم

مشایی خودش مسئله سحر را مطرح کرده است!

با گذشت چند روز کم کم اقتدارگرایان احساس می‌کنند خودشان مورد سوء ظن و تمسخر مردم قرار گرفته‌اند و کمتر کسی دروغ‌های آنها را باور می‌کند، به همین جهت با فرار به جلو، عملیات روانی را که خود فاز جدید آن را از دوسال پیش شروع کرده‌اند به مهندس اسفندیار رحیم مشایی و همکارانش در دولت نسبت می‌دهند! از طرفی با روشن شدن ابعاد مشارکت رأس فتنه در این عملیات روانی، بخصوص پس از انتشار مقاله «آدرس جریان انحرافی راچه کسی داده است؟» در یکی از روزنامه‌ها، بدنه ساده‌اندیش این جریان هم منفعل می‌شود و نمی‌داند با‌ «...» و جریان سبز در انتقاد از دولت همنوا بشود یا نه!    گفت و شنود با یک جن! 

گفت: این قضیه ارتباط بعضی‌ها با «جن‌گیر»ها و «رمال»ها و «فال بین»ها دیگر چه صیغه‌ای است؟!

گفتم: چرت و پرت می‌گویند.

گفت: ولی شواهدی در دست است که همان جریان انحرافی این چرت و پرت‌ها را شایع می‌کند.    حالا این اقتداگرایان و کسانی که به نام اسلام هر کاری می کنند خود را در خطر دیده و به دروغ ژردازی روی اوردند  امثال لاریجانی ها  و شریعتمداری ها 

گفتم: احتمالاً می‌خواهند رد گم کنند تا اگر کسانی خواستند علت برخی از اقدامات مشکوک آنها را کشف کنند، به جای یافتن سرنخ‌های اصلی، در قضیه جن و جن‌گیر و رمالی و اینجور چیزها متوقف شده و از پیگیری ماجرا منصرف شوند!

گفت: عجب کلکی سوار کرده‌اند! دارند همه کاسه کوزه‌ها را سر جن بیچاره می‌شکنند!

گفتم: چه عرض کنم؟!... شخص قالتاقی داشت از کنار یک جن رد می‌شد، تا چشم جن به او افتاد، زیر لب گفت؛ بسم الله، اعوذ بالله... این دیگه کیه؟!  اقتداگرایانی نظیر لاریجانی ها  شریعتمداری  مصباح طایب نقدی و ۰۰۰  دورانشون تموم شده



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: