امید
درباره وبلاگ

بيا به آفتابي نهج‏البلاغه برگرديم چرا نهج‏البلاغه را جدي نمي‏گيريم؟ مولا ويلا نداشت معاويه کاخ سبز داشت پيامبر به شکمش سنگ مي‏بست امام سيب‏زميني مي‏خورد البته به شما توهين نشود اسلام را بهانه کرده اند
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شاهزاده پارسی و آدرس aftabkt.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 65
بازدید کل : 6193
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1


شاهزاده پارسی
السلام علیک یا امام منتظری
جمعه 23 ارديبهشت 1398برچسب:, :: 10:20 ::  نويسنده : اریایی        

ایت الله یوسف صانعی  هتک حرمت و سلب حقوق زندانیان سیاسی شرعا و عرفا حرام است و مجازات دارد  /     عجب روزگاری داریم   وقتی خبر دار شدم مهندس سحابی سکته کرده و در بیمارستان بستری شده بی اختیار به یاد آخرین دیدارم با وی  که در زمستان گذشته انجام شد افتادم  در ان روز دیدم که خیلی شکسته شده است و با عصا نیز به سختی  و با کمک دیگران راه می رفت.اما برایم بسیار شادی بخش بود که با چنین روحیه ای هنوز در دفتر موقوفات پدرش مرحوم دکتر یدالله سحابی حاضر می شد و به انجام کار های خیر و عام المنفعه و مردم و... می پرداخت.

اما وقتی امروز خبر درگذشت مهندس را روی سایت بالاترین دیدم بند دلم پاره شد و  اخرین دیدار و را با او به یاد آوردم وخدا را شکر کردم که یک بار دیگر توانسته بودم با او نشستی  و گپ و گفتی داشته باشم  و افسوس خوردم  که چرا در آن روز که چند عکس از ایشان گرفتم  چرا خودم با ایشان عکس نگرفتم تا حس خوب همکلامی  و یک حس ملی صادقانه با او را در خود تجدید کنم........

در همین حال در اینترنت  دنبال خبر های جدیدتری در این باره بودم که ناگهان خبر تکذیب در گذشت مهندس سحابی را در تابناک در کنار خبر فوت  ایشان دیدم. ...

در عین این که خوشحال شدم که مهندس هنوز زنده است و دعا کردم که "خدایا  این اسطوره مقاومت را حفظ بفرما " از فضای مسموم خبری که در جامعه ما رونق گرفته  و روح و روان مردم را نشانه گرفته حالم به هم خورد چرا که در روز هایی که مطبوعات مستقل همه در قفس توقیف و انهایی هم که هستند گرفتار  خبر های فرمایشی  بنویس و ننویس  شده اند و خبر گزاری های رسمی هم  به گونه ای گستاخانه  دل خبری مردم را می شکنند . آری در این  شرایط است که شایعات بسرعت سایت های خبری را در می نوردد و اعصاب و روان جامعه را هدف تخریب خود قرار می دهد.

خدایا دلم برای ایران می سوزد و......سحابی که انقدر غم این خاک خورد که ......


خدایا این مغز و قلب تپنده را به ما برگردان ...


 خدایا مردم ما امروز بیش از همه وقت به او نیازمندند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: