سایه
درباره وبلاگ

بيا به آفتابي نهج‏البلاغه برگرديم چرا نهج‏البلاغه را جدي نمي‏گيريم؟ مولا ويلا نداشت معاويه کاخ سبز داشت پيامبر به شکمش سنگ مي‏بست امام سيب‏زميني مي‏خورد البته به شما توهين نشود اسلام را بهانه کرده اند
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شاهزاده پارسی و آدرس aftabkt.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 204
بازدید کل : 6133
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1


شاهزاده پارسی
السلام علیک یا امام منتظری
یک شنبه 18 دی 1398برچسب:, :: 14:19 ::  نويسنده : اریایی        

همزمان ۳ نفر از اعضاي خانواده ام و فاميل براي نمايندگي مجلس كانديد شدند پدرم  دايي ام و شوهر خاله ام   البته در فاميل اختلافات سياسي زيادي هست اما به ان حد و شدت نيست كه بنيان فاميل را از هم جدا كند  حتي خود منم با پدرم اندكي اختلاف دارم اما هميشه پدرم الگو و راهنما من هست و من هر چي دارم از خانواده ام دارم  اصفهان  تهران  و نجف اباد  محل تبليغات پدر دايي و شوهر خاله ام هست  كه هر ۳ از ليست واحد اصلاح طلبان در انتخابات شركت ميكنند  البته دايي ام از جبهه مردم سالاري به رياست مصطفي كواكبيان نماينده سمنان شركت مي كند من نميخاهم از جناحي طرفداري كنم اما به عنوان يك سوسياليست منتظر مي مانم اگر پدرم رد صلاحيت نشود و از فيلتر شوراي نگهبان عبور كند راي خود و ساير بچه هاي سوسياليست به ليست اصلاح طلبان به رياست محمد خاتمي مي باشد  اصلاح طلبان را تنها نگذاريم 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: